Анна, 2022-01-27
Якщо ви ФОП та здійснюєте розрахунки з покупцями лише у безготівковій формі – ви можете сплокійно працювати без використання РРО, але з початком нового фінансового 2022 року у багатьох фізичних осіб-підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування, зникає звільнення від застосування реєстратора розрахункових операцій (далі - РРО). Тому напередодні варто оновити знання щодо основних нюансів та особливостей застосування РРО, адже багатьох абревіатури РРО та ПРРО налякали у 2020 році, можливо навіть більше ніж COVID-19. Деякі ФОПи протестували, влаштовували акції протесту, інші сиділи, як на голках, та чекали «часу Ч». Але чи так усе страшно, як здається на перший погляд? Давайте проаналізуємо вже набутий досвід та підготуємося до тотальної фіскалізації у 2022 році.
Не підпадають під дію Закону про РРО лише ФОП – платники 1 групи, які звільнені від використання РРО без обмежень за сумою чи видом економічної діяльності, тому про них у цій статті більше згадувати не будемо.
З 01 січня поточного року встановити та використовувати РРО/ПРРО довелося єдинникам, які займаються чітким переліком видів діяльності:
• торгують підакцизними товарами;
• реалізують технічно складні побутові товари, що підлягають гарантійному ремонту;
• продають лікарські вироби, вироби медичного призначення, а також надають платні медичні послуги;
• реалізують ювелірні вироби та побутові вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного та напівдорогоцінного каміння;
• надають посередницькі послуги у сфері нерухомості.
За даними голови фінансового комітету ВРУ Д. Гетманцева, кількість зареєстрованих РРО в Україні від початку поточного року зросла на 27% та складає близько 95 тисяч. Також аналітика свідчить, що на 150% зросла кількість реєстрацій реєстраторів серед ризикованих груп ФОПів, платників єдиного податку, та на 66% загальна кількість РРО/ПРРО, що зареєстровані фізичними особами-підприємцями. І станом на 1 листопада загальна кількість реєстраторів становила більше ніж 446 тисяч.
Підприємці - платники єдиного податку 2-4 груп мають дуже ретельно контролювати, щоб у 2021 році не перевищити ліміт річного доходу (220 мінімальних заробітних плат станом на 1 січня звітного року – у 2021 році 1,32 млн грн.). І це вже незалежно від видів діяльності. Коли ж критичну точку подолано, то використання РРО стає обов’язковим з першого числа першого місяця наступного кварталу після виникнення перевищення (якщо перевищили у липні, то РРО починати використовувати необхідно з 1 жовтня). Така ситуація триватиме до кінця 2021 року, а вже з початку 2022 – усі без винятку ФОП – єдинники працюватимуть з РРО. Хоча у Верховній Раді зареєстровано не один законопроект щодо відтермінування або спрощення умов, але жодного з них досі не прийнято.
ФОПи, які обрали загальну систему оподаткування, при здійснення розрахункових операцій в готівковій та/або безготівковій формі повинні застосовувати РРО/ПРРО, окрім суб’єктів господарювання, яким дозволено проводити розрахункові операції з використанням розрахункових книжок та книг розрахункових операцій.
Підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, при продажу товарів через мережу Інтернет у разі відправлення таких товарів поштою за умови післяоплати з використанням послуги «накладений платіж» не застосовують РРО. Звичайно, що їх дохід не перевищує ліміт у 220 МЗП та не продають «заборонених без РРО» товарів.
Під час інтернет-торгівлі законодавством передбачено здійснення розрахунків шляхом переказу коштів або оплати готівкою з дотриманням вимог щодо оформлення готівкових та безготівкових операцій. Разом з тим, продавець, оператор платіжної системи або інша особа, яка отримала оплату за товар, роботу, послугу відповідно до умов електронного договору, повинні надати покупцеві (замовнику) електронний документ, квитанцію, чек, квиток чи інший документ, який підтверджує факт отримання коштів. Тобто при доставці товару поштою на умовах післяоплати, то в момент отримання товару на поштовому відділенні покупець вносить грошові кошти для перерахування на рахунок продавця. Відповідний документ, що підтверджує оплату товару у такому випадку зобов’язане видавати поштове відділення.
Згідно останньої актуальної судової практики, у разі доставки товару поштою або кур’єрською службою, придбаного на умовах передоплати із застосуванням платіжних сервісів LiqPay, WayForPay тощо, суб’єкт господарювання зобов’язаний використовувати РРО та вкладати у поштове відправлення розрахунковий документ установленої законодавством форми та змісту на загальну вартість здійснюваної господарської операції.
З початку 2022 року тільки платники єдиного податку 1 групи повністю звільнені від встановлення касових апаратів та проведення усіх господарських операцій через них. Усі інші платники ЄП зобов’язані використовувати РРО в обов’язковому порядку під час продажу будь-яких товарів за готівкові кошти або з використанням платіжних карток.
Єдиним варіантом уникнути використання РРО підприємцями –єдинниками є відсутність розрахункових операцій. Для цього товар, послуги покупець повинен оплачувати шляхом:
• переказ коштів зі свого рахунка на рахунок продавця через відділення банківської установи без використання платіжних карток;
• внесення коштів на рахунок продавця через касу банка;
• внесення коштів на рахунок продаця через програмно-технічні комплекси самообслуговування, що належать банкам.
Саме оплата товарів готівкою або через платіжний термінал карткою підлягають використанню касового апарату.
Усі суб’єкти господарювання, які надають послуги, в подальшому також мають право на звільнення від використання РРО, якщо:
• Послуги надаються споживачу дистанційно або «при живому контакті», головне, щоб оплата була виключно дистанційно – через інтернет-банкінг або інтернет-еквайрінг. В разі оплати послуг різними способами використання РРО не уникнути.
• На звільнення від РРО можуть розраховувати лише ті підприємці, які тільки надають послуги. Якщо ж паралельно здійснюєте продаж товарів, то на звільнення можна не розраховувати. Саме такої думки притримуються податківці в своїх останніх листах-рекомендаціях та індивідуальних податкових консультаціях.
Також варто відмітити, що у разі надання послуг дистанційно (онлайн-навчання, доступ до інтернет-порталу тощо) та оплата онлайн ви можете бути звільнені від використання РРО, згідно п.12 ст.9 Закону про РРО, як такі, що працюють без РРО, оскільки неможливо визначити місце проведення розрахунків.
Ті РРО, які були зареєстровані до 01.08.2020 року можуть не відображати QR-код, для усіх інших такий реквізит повинен бути обов’язково. У ньому повинна бути відображена не будь-яка інформація, а саме про дану розрахункову операцію. В іншому разі такий чек контролюючі органи при перевірці визнають не розрахунковим, що аналогічне до не видачі розрахункового документа.
Кожне нововведення має свої позитивні та негативні наслідки, і не обов’язково для усіх сторін змін вони будуть однакові. Пропонуємо проаналізувати наслідки 100-відсоткової фіскалізації для держави та підприємців.
За думкою податкових експертів, досвід розвинених країн, які вже пройшли шлях податкових реформ у сфері фіскалізації, показує позитивну динаміку щодо детінізації економіки. Перш за все це пов’язано з тим, що приховати чи фіктивно занизити реальний розмір доходу практично неможливо, оскільки уся інформація автоматично та у повному обсязі передаються до органів податкової.
Обов’язкове використання касових апаратів спричинить посилення контролю з боку держави та водночас стимулюватиме підприємців до чіткого виконання податкового законодавства. Це однозначно в довгостроковій перспективі призведе до збільшення надходжень до бюджету.
На прикладі європейських та сусідніх країн, наприклад Швеції та Грузії, де вже успішно впровадили РРО можна дізнатися, що запровадження РРО призвело до:
• зменшення кількості підприємців, що працюють «в тіні»;
• збільшення кількості робочих місць;
• збільшення середньої заробітної плати.
Тож спираючись на такий приклад, можна сподіватися, що поєднання зусиль держави та бізнес може дати такі самі результати і в Україні.
В той же час не факт, що увесь бізнес прагне до цього, адже зміни призведуть до:
• зменшення можливостей для податкової оптимізації;
• додаткові витрати на придбання, обслуговування та навчання роботі РРО, а також абонентську плату за використання платних програм, у разі обрання таких;
• посилення податкового контролю;
• сплату бухгалтерських послуг, в разі неможливості самостійної подачі оновленої податкової звітності;
• поява нових можливих штрафних санкцій за порушення у сфері РРО.
Податкові експерти та самі підприємці єдині у думці, що використання реєстраторів призведе до зростання цін на усі товари та послуги і, звичайно, буде «покладено на плечі» саме покупців та замовників, адже усі витрати буду включені до вартості товарів, робіт, послуг.
В той же час, є «зерно правди» у тому, що держава прагне будь-якою ціною наповнити бюджет, навіть не усвідомлюючи іноді до яких наслідків це може призвести. Не виключено, що запровадивши касові апарати, державний бюджет отримає набагато менше доходів, ніж до запровадження змін. Багато підприємців можуть взагалі закритися або піти у тінь. Тому, на думку деяких експертів та налітиків, в нинішніх умовах економічного стану країни застосування касових апаратів призведе до ще більшої тінізації економіки.
Коли вже звиклися з думкою про встановлення касового апарату з початку наступного року, то варто пам’ятати і про штрафні санкції в разі порушення податкового законодавства. У період з 01 січня 2021 року до 01 січня 2022 року були встановлені знижені ставки штрафів:
• 10% вартості товарів, робіт або послуг у разі першого порушення;
• 50% - за кожне наступне порушення.
З 1 січня ж наступного року до підприємців, під час перевірок яких буде встановлено проведення господарських операцій без фіксування їх через касовий апарат, відповідальність буде у набагато більших розмірах:
Звичайно, до початку 2022 року законодавці ще мають змогу відмінити або відтермінувати фіскалізацію для 2-4 групи, але голосування 17 грудня 2021 р. було провалено. Чи будуть ще спроби достеменно не відомо, але варто починати готуватися вже зараз.
Тим паче, не усе так страшно, як може здаватися на перший погляд.
Читайте більше новин грудня для ФОП і бухгалтерів та квартальний підсумок у BitFaktura.
Цінова пропозиція (оферта) - що це таке і як підготувати привабливу для клієнта цінову пропозицію? Комерційні пропозиції оточують нас на кожному кроці — напевно, мало хто усвідомлює, що до них відноситься навіть звичайна полиця в магазині з товаром, позначеним конкретною ціною. Пропозиції фактично є основою функціонування — а вже точно основою самореклами — майже кожного підприємства. Адже, щоб продати товар чи послугу, потрібно спочатку представити їх потенційному клієнту, а, як відомо, спосіб презентації свого асортименту має значний вплив на продажі. Саме тому компанії намагаються підготувати свої каталоги якомога більш креативно і привабливо для споживача. З цієї статті ви дізнаєтесь, що таке цінова пропозиція, що вона повинна містити та як її створити, щоб залучити покупців.
Цінова пропозиція (оферта) - що це таке і як підготувати привабливу для клієнта цінову пропозицію?
Комерційні пропозиції оточують нас на кожному кроці — напевно, мало хто усвідомлює, що до них відноситься навіть звичайна полиця в магазині з товаром, позначеним конкретною ціною. Пропозиції фактично є основою функціонування — а вже точно основою самореклами — майже кожного підприємства. Адже, щоб продати товар чи послугу, потрібно спочатку представити їх потенційному клієнту, а, як відомо, спосіб презентації свого асортименту має значний вплив на продажі. Саме тому компанії намагаються підготувати свої каталоги якомога більш креативно і привабливо для споживача.
З цієї статті ви дізнаєтесь, що таке цінова пропозиція, що вона повинна містити та як її створити, щоб залучити покупців.
Богдана Варава
Як створити рахунок-проформу?
Все що Ви повинні знати про рахунок-проформу. Безкоштовний бланк рахунка-проформи для використання онлайн
Maрго Овсієнко
0% чи без ПДВ – яку ставку вказати на рахунку-фактурі?
Податок на додану вартість (ПДВ) — це непрямий податок, який включений до вартості товарів (робіт або послуг) та сплачується покупцем.
Анна
Військовий збір в Україні: зміни, новини та його вплив на діяльність ФОП Військовий збір є однією з ключових форм оподаткування в Україні, яка спрямована на фінансування державних витрат, пов’язаних з обороноздатністю країни. Цей податок було запроваджено у 2014 році як тимчасовий захід, проте через військові дії його продовжують застосовувати й досі. Військовий збір стягується з доходів фізичних осіб, і його значення та ставка періодично обговорюються на рівні держави. Нижче розглянемо основні аспекти військового збору, останні новини та вплив змін на підприємницьку діяльність фізичних осіб-підприємців (ФОП).
Військовий збір в Україні: зміни, новини та його вплив на діяльність ФОП
Військовий збір є однією з ключових форм оподаткування в Україні, яка спрямована на фінансування державних витрат, пов’язаних з обороноздатністю країни. Цей податок було запроваджено у 2014 році як тимчасовий захід, проте через військові дії його продовжують застосовувати й досі. Військовий збір стягується з доходів фізичних осіб, і його значення та ставка періодично обговорюються на рівні держави. Нижче розглянемо основні аспекти військового збору, останні новини та вплив змін на підприємницьку діяльність фізичних осіб-підприємців (ФОП).
Технології еквайрингу : від POS-терміналів до QR кодів Еквайринг стає невід'ємною частиною сучасного бізнесу, забезпечуючи швидкість і зручність у здійсненні покупок як для продавців, так і для покупців. Від традиційних POS-терміналів до інноваційних QR-кодів — еквайринг постійно розвивається, надаючи підприємцям нові можливості та підвищуючи комфорт для клієнтів. У цій статті розглянемо, як саме працюють різні технології еквайрингу, їх переваги та недоліки, а також як обрати найкращого банківського партнера для вашого бізнесу.
Технології еквайрингу : від POS-терміналів до QR кодів
Еквайринг стає невід'ємною частиною сучасного бізнесу, забезпечуючи швидкість і зручність у здійсненні покупок як для продавців, так і для покупців. Від традиційних POS-терміналів до інноваційних QR-кодів — еквайринг постійно розвивається, надаючи підприємцям нові можливості та підвищуючи комфорт для клієнтів. У цій статті розглянемо, як саме працюють різні технології еквайрингу, їх переваги та недоліки, а також як обрати найкращого банківського партнера для вашого бізнесу.
Світлана Вороновська
Робота через ФОП: можливості, ризики та податкові переваги Робота через фізичну особу-підприємця (ФОП) стає все більш популярною формою підприємницької діяльності в Україні. Ця модель дозволяє підприємцям гнучко керувати своїм бізнесом, оптимізувати податкові витрати та розширювати коло клієнтів. Однак, разом з можливостями, робота через ФОП несе в собі певні ризики та виклики, які варто враховувати. У цій статті ми розглянемо основні переваги та недоліки роботи через ФОП, а також податкові аспекти, які можуть вплинути на вибір цієї форми підприємництва.
Робота через ФОП: можливості, ризики та податкові переваги
Робота через фізичну особу-підприємця (ФОП) стає все більш популярною формою підприємницької діяльності в Україні. Ця модель дозволяє підприємцям гнучко керувати своїм бізнесом, оптимізувати податкові витрати та розширювати коло клієнтів. Однак, разом з можливостями, робота через ФОП несе в собі певні ризики та виклики, які варто враховувати. У цій статті ми розглянемо основні переваги та недоліки роботи через ФОП, а також податкові аспекти, які можуть вплинути на вибір цієї форми підприємництва.
Лікарняні виплати ФОП Фізичні особи-підприємці (ФОП) в Україні мають право на отримання лікарняних виплат за умови сплати єдиного соціального внеску (ЄСВ). Це право регулюється Законом України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”. Виплати за тимчасовою непрацездатністю є важливим аспектом соціального захисту ФОП, оскільки вони забезпечують фінансову підтримку під час хвороби. У цій статті ми розглянемо основні умови та процедури отримання лікарняних виплат для ФОП, а також особливості їх нарахування та виплати.
Лікарняні виплати ФОП
Фізичні особи-підприємці (ФОП) в Україні мають право на отримання лікарняних виплат за умови сплати єдиного соціального внеску (ЄСВ). Це право регулюється Законом України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”.
Виплати за тимчасовою непрацездатністю є важливим аспектом соціального захисту ФОП, оскільки вони забезпечують фінансову підтримку під час хвороби.
У цій статті ми розглянемо основні умови та процедури отримання лікарняних виплат для ФОП, а також особливості їх нарахування та виплати.
ФОП і самоосвіта: Ключ до професійного зростання У сучасному світі, де зміни відбуваються з неймовірною швидкістю, самоосвіта стає ключовим фактором успіху для фізичних осіб-підприємців (ФОП). Постійне вдосконалення знань і навичок дозволяє підприємцям залишатися конкурентоспроможними, адаптуватися до нових викликів та ефективно керувати своїм бізнесом. У цій статті ми розглянемо, чому самоосвіта є такою важливою для ФОП, які ресурси можна використовувати для навчання та як ефективно планувати свій навчальний процес.
ФОП і самоосвіта: Ключ до професійного зростання
У сучасному світі, де зміни відбуваються з неймовірною швидкістю, самоосвіта стає ключовим фактором успіху для фізичних осіб-підприємців (ФОП). Постійне вдосконалення знань і навичок дозволяє підприємцям залишатися конкурентоспроможними, адаптуватися до нових викликів та ефективно керувати своїм бізнесом. У цій статті ми розглянемо, чому самоосвіта є такою важливою для ФОП, які ресурси можна використовувати для навчання та як ефективно планувати свій навчальний процес.
Відпустка для ФОП: права, обовʼязки та сплата податків Відпустка це саме той час, коли ви тимчасово припиняєте роботу, щоб відпочити, відновити сили або зайнятися особистими справами. Для фізичних осіб-підприємців (ФОП) це може означати тимчасове звільнення від сплати податків або внесків, якщо це передбачено законодавством. Відпустка допомагає зберегти баланс між роботою та особистим життям. У цій статті ми розглянемо, як ФОП можуть скористатися своїм правом на відпустку, які документи для цього потрібні, а також особливості щодо сплати податків під час відпустки.
Відпустка для ФОП: права, обовʼязки та сплата податків
Відпустка це саме той час, коли ви тимчасово припиняєте роботу, щоб відпочити, відновити сили або зайнятися особистими справами. Для фізичних осіб-підприємців (ФОП) це може означати тимчасове звільнення від сплати податків або внесків, якщо це передбачено законодавством. Відпустка допомагає зберегти баланс між роботою та особистим життям. У цій статті ми розглянемо, як ФОП можуть скористатися своїм правом на відпустку, які документи для цього потрібні, а також особливості щодо сплати податків під час відпустки.
Наймані працівники у ФОПа Фізичні особи-підприємці (ФОП) становлять невід'ємну частину економіки України, сприяючи зростанню підприємництва та створенню нових робочих місць. Однак процес найму працівників для ФОП може бути складним та вимагає ретельного розуміння та дотримання законодавчих вимог. Ця стаття призначена для допомоги ФОП в усвідомленні їх прав та обов’язків, які виникають під час найму працівників, а також наданні порад щодо ефективного та законного управління трудовими ресурсами. Розглянемо ключові аспекти та кроки, які необхідні для вдалого процесу найму, утримання працівників, а також потенційні складнощі, з якими можуть зіткнутися підприємці у цьому важливому процесі.
Наймані працівники у ФОПа
Фізичні особи-підприємці (ФОП) становлять невід'ємну частину економіки України, сприяючи зростанню підприємництва та створенню нових робочих місць. Однак процес найму працівників для ФОП може бути складним та вимагає ретельного розуміння та дотримання законодавчих вимог. Ця стаття призначена для допомоги ФОП в усвідомленні їх прав та обов’язків, які виникають під час найму працівників, а також наданні порад щодо ефективного та законного управління трудовими ресурсами. Розглянемо ключові аспекти та кроки, які необхідні для вдалого процесу найму, утримання працівників, а також потенційні складнощі, з якими можуть зіткнутися підприємці у цьому важливому процесі.
Електронний цифровий підпис (ЕЦП) У сучасному цифровому світі, де більшість процесів переходять в онлайн, питання безпеки та автентичності стає ключовим. Електронний цифровий підпис (ЕЦП) — це інструмент, який дозволяє не лише забезпечити конфіденційність, але й юридичну силу електронних документів. Використання ЕЦП значно полегшує ведення бізнесу, спрощує доступ до державних послуг і робить фінансові операції безпечнішими. Цей цифровий аналог рукописного підпису відкриває нові можливості для користувачів, дозволяючи підписувати документи на відстані, залишаючись при цьому впевненими в їх захищеності та достовірності.
Електронний цифровий підпис (ЕЦП)
У сучасному цифровому світі, де більшість процесів переходять в онлайн, питання безпеки та автентичності стає ключовим. Електронний цифровий підпис (ЕЦП) — це інструмент, який дозволяє не лише забезпечити конфіденційність, але й юридичну силу електронних документів. Використання ЕЦП значно полегшує ведення бізнесу, спрощує доступ до державних послуг і робить фінансові операції безпечнішими. Цей цифровий аналог рукописного підпису відкриває нові можливості для користувачів, дозволяючи підписувати документи на відстані, залишаючись при цьому впевненими в їх захищеності та достовірності.
Інструменти, які покращать вашу повсякденну роботу в фірмі Ведення підприємства — це не тільки величезна відповідальність, але й постійний розвиток та адаптація функціонування фірми до безперервно змінюваних стандартів ринку. Останнім часом все більше уваги приділяється автоматизації роботи в компанії за допомогою доступних інструментів. І всупереч тому, що багато хто може вважати, автоматизація зовсім не має на меті замінити працівників системою, а полегшити роботу працівникам, а підприємцю — управління бізнесом та людьми.
Інструменти, які покращать вашу повсякденну роботу в фірмі
Ведення підприємства — це не тільки величезна відповідальність, але й постійний розвиток та адаптація функціонування фірми до безперервно змінюваних стандартів ринку. Останнім часом все більше уваги приділяється автоматизації роботи в компанії за допомогою доступних інструментів. І всупереч тому, що багато хто може вважати, автоматизація зовсім не має на меті замінити працівників системою, а полегшити роботу працівникам, а підприємцю — управління бізнесом та людьми.
ЗВІТНІСТЬ та ПОДАТКИ для ФОП спрощеної системи Часто підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, стикаються з труднощами у відстеженні строків та видів звітності, яку потрібно подавати. Постійні зміни в законодавстві, необхідність подання звітів і одночасний розвиток власної справи можуть створювати чимало стресу та забирати багато часу. У таких випадках варто розглянути можливість делегування цих обов’язків спеціалістам.
ЗВІТНІСТЬ та ПОДАТКИ для ФОП спрощеної системи
Часто підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, стикаються з труднощами у відстеженні строків та видів звітності, яку потрібно подавати. Постійні зміни в законодавстві, необхідність подання звітів і одночасний розвиток власної справи можуть створювати чимало стресу та забирати багато часу. У таких випадках варто розглянути можливість делегування цих обов’язків спеціалістам.
Уляна Нагайчук
ФОП - декретна відпустка Рано чи пізно жінка-підприємець може піти у декретну відпустку. Вагітність та народження дитини це важливий етап в житті. Тож, сьогодні ми з вами поговоримо про оформлення декретної відпустки у ФОП.
ФОП - декретна відпустка
Рано чи пізно жінка-підприємець може піти у декретну відпустку. Вагітність та народження дитини це важливий етап в житті. Тож, сьогодні ми з вами поговоримо про оформлення декретної відпустки у ФОП.
Інтеграція API - що це таке?
Application Programming Interface, або українською Інтерфейс Програмування Додатків, — це поняття, яке вже стало знайомим не лише програмістам. Воно набуло великого значення і для бізнесменів. Це створений айтішниками “міст”, який дозволяє поєднувати різні системи чи бази даних і передавати інформацію між ними. Це значно спрощує роботу багатьох різних людей, відділів та компаній. API дозволяє “запозичувати” рішення з одних програм у інші. Все частіше його використовують підприємці та бухгалтери. Інтеграція з API стає повсякденною практикою. Більшість професійних програм надають своє API, щоб мати можливість інтегруватися з іншими програмами.
Як самостійно закрити ФОП через портал “ДІЯ”
Раніше, дуже часто підприємці боялись відкривати ФОП тому що вважали, що закрити підприємницьку діяльність набагато складніше та проблематичніше. Зараз все змінилось і закрити самостійно ФОП не так вже й складно. В цій статті ми з вами розглянемо покрокову інструкцію, як самостійно закрити підприємницьку діяльність через портал “ДІЯ”.
Кібербезпека - у чому полягає та як дбати про свою безпеку в Інтернеті?
У часи, коли ми стаємо все більш залежними від оточуючих нас і постійно розвиваючихся технологій, ми стаємо легкою мішенню для організованих злочинних груп, так званих кіберзлочинців. Кіберзлочинці вчиняють кібернапади, щоб незаконно отримати конфіденційні дані, документацію користувачів та будь-яку секретну інформацію, яку можуть використовувати для отримання вигоди.
Бажаючи запобігти потенційним атакам хакерів, компанії, в рамках заходів, які називаються Кібербезпекою, впроваджують величезну кількість різноманітних засобів захисту. Дізнайтесь деталі.
BitFaktura
Первинні документи для ФОП
Первинні документи є важливою складовою фінансової діяльності будь-якого підприємця, включаючи фізичних осіб-підприємців (ФОП). Вони містять базову інформацію про угоди, транзакції та інші фінансові події, забезпечуючи правильну реєстрацію та облік цих операцій.
10 ідей, що можна включити до витрат
Підприємець у ході життєвого циклу компанії несе багато витрат, пов'язаних з веденням підприємства, реєструючи їх у витратах і тим самим знижуючи базу оподаткування, тобто свій дохід.
Процес відкриття ФОП
Відкриття Фізичної Особи Підприємця (ФОП) в Україні є важливим кроком для багатьох людей, які прагнуть розпочати власну справу та отримати офіційний статус підприємця. Процедура створення ФОП є порівняно простою та швидкою, що робить її популярною серед малого бізнесу. У цій статті ми розглянемо основні етапи процесу відкриття ФОП, необхідні документи, вимоги до реєстрації та практичні поради для нових підприємців.
10 ідей для бізнесу: креативні галузі
Майже у кожній професії потрібно бути креативним у більшій чи меншій мірі. Якщо ж ви прагнете використовувати великі резерви креативності і водночас цінуєте спілкування з людьми, ми пропонуємо вам декілька ідей, які можуть вас зацікавити.
Загальна система оподаткування для ФОП у 2024 році
У цій статті ми дізнаємося більш детально про загальну систему оподаткування для ФОП у 2024 році.
"Загальна система оподаткування” (ЗСО) є формою оподаткування підприємницької діяльності, яка не відповідає умовам спрощеної системи оподаткування.
10 ідей для бізнесу з невеликим стартовим капіталом
Власне, більшість бізнесів, згаданих у 10 ідеях для домашнього бізнесу, не потребують значних капіталовкладень – навпаки. Нижче ми пропонуємо додаткові ідеї для бізнесу з малим капіталом, який може приносити прибуток.
Спрощена система оподаткування: групи та умови перебування
В цій статті ми з вами розглянемо спрощену систему оподаткування (Єдиний податок) та дізнаємось про групи та умови перебування, тому що кожна із груп має свої особливості.
Податки для ФОП з 1 квітня 2024 року
Закони приймаються, а ми адаптовуємось до нових змін. Тож, про все та попорядку.
Новий початок
Ми розширюємося. Ми найняли нових співробітників і зараз запускаємо BitFaktura.ua, програму для виставлення рахунків-фактур, адаптовану для українського ринку. Ми орієнтуємося на власників малих та середніх підприємств, а також на фрілансерів.
10 ідей для власного домашнього бізнесу
Ви задумалися про відкриття власного бізнесу та шукаєте ідею? Або, можливо, просто бажаєте збільшити ваші домашні доходи і цікавитесь, що може бути вигідним, а що не дуже? Якщо так, то ви звернулися за адресою.
До 30 червня 2024 року українці можуть займатися та здійснювати господарську діяльність у Польщі
Польща взяла участь у наданні допомоги воєнним біженцям e зв'язку з початком збройного конфлікту на території України 24 лютого 2022 року. Як країна, вона запропонувала українцям не тільки матеріальну підтримку та безпечний притулок, а й допомогу в легальному розвитку власних підприємств на території країни. Як виглядають чинні нормативні акти і коли вони можуть змінитися?
Кшиштоф Кроль
Особливості використання різних видів рахунків ФОПа - в підприємницькій діяльності та для особистих цілей
Ні для кого не секрет, що незнання законів не звільняє від відповідальності за вчинені порушення, особливо, коли це стосується бізнесу та податкових порушень. Тому як правильно вести облік банківських рахунків, щоб без проблем отримувати дохід від бізнесу та проходити перевірки без зауважень читайте в наступній статті.
Аня Гуренок
Важливість правильного документального оформлення готівкових операцій
Готівкові операції є важливою частиною бізнес-процесів, і правильне їх документальне оформлення має велике значення для забезпечення ефективного фінансового управління та відповідності вимогам чинного законодавства.
Особливості ведення товарного обліку у фізичної особи-підприємця
Ведення товарного та складського обліку малими підприємствами іноді здається складним та непотрібним процесом.
Стан малого підприємництва та бізнесу під час війни та можливості розвитку у непростий для країни час
У якому стані перебуває зараз малий бізнес України в умовах війни? Які перспективи для розвитку існуючих видів та відкриття нових бізнесів?
Поновлення фактичних перевірок державними органами - до чого готуватись?
Спочатку - пандемія Covid, потім – повномаштабне вторгнення рф … більшість видів податкових перевірок була фактично зупинена з 2020 року. І лише нещодавно, 9 листопада 2023 року Верховна Рада України, в черговий раз, прийняла зміни до ПКУ в частині перевірок, які вже підписав Президент.
5 функцій BitFaktura, що приведуть до успіху ваш бізнес
Що треба знати і розуміти, як правильно використовувати можливості BitFaktura в повній мірі для успішного розвитку та масштабування вашого бізнесу? Про це та інші питання детально розповідаємо у наступній статті.
Ведення бізнесу без обов'язкової реєстрації - новації законодавства.
Згідно запропонованої нової програми співпраці України з МВФ державі необхідно приділити увагу оподаткуванню населення та пошуку нових джерел надходжень до бюджету країни. Тому наші законотворці запропонували з 2024...
Зміна основних показників у 2024 році ( мінімальна заробітна плата, прожитковий мінімум) та як вони впливають на розміри податків в Україні
Підготовка до новорічних та різдвяних свят – це завжди хвилююче та метушливо. Для бухгалтера та підприємця це не виняток. Адже з наближенням свят повстає багато задач та питань, які треба вирішити до кінця року, щоб не переносити їх в наступний.
Користування програмою після 8 вересня 2022 року
Через складну політичну та економічну ситуацію в Україні, ми продовжили всі пробні (безкоштовні) періоди користування BitFaktura до 8 вересня 2022 року. Таким чином, нашою програмою, яка раніша була доступна після оплати абонаменту, можна було користуватися безкоштовно.
Administrator
Банківські реквізити на рахунку-фактурі
Які банківські реквізити вказати на рахунку-фактурі — SWIFT, IBAN, МФО — дізнаєшся з цієї публікації.
Як виставляти рахунки-фактури для закордонних клієнтів?
Рахунок-фактура — вживається лише при господарській діяльності на внутрішньому ринку України, якщо ж мова йде про зовнішньоекономічну діяльність, то таким документом є інвойс. Ці документи мають схожі характеристики та мету складання, хоча існують і суттєві відмінності. Спробуємо детальніше розібрати ці відмінності.
Рахунок-фактура для ФОП без ПДВ: деталі заповнення
Усі суб’єкти господарської діяльності у той чи інший момент свого підприємства створює рахунок-фактуру для подання контрагенту для подальшої оплати за товари, роботи або послуги.
Для створення коректного документа, який буде забезпечувати усі потреби бізнес-партнерів, необхідно не забувати про правила оформлення документів, в тому числі бухгалтерських та повноти заповнення усіх обов’язкових та допоміжних реквізитів.
Як перевірити надійність контрагента?
Під час ведення господарської діяльності усім підприємцям доводиться мати справу з іншими постачальниками чи покупцями. Як перевірити контрагента пояснюємо в статті.
Фінaнcoвa і пoдaткова звітність фізичного ocoби-підпpиємця (ФОП)
Ведення для господарської діяльності для ФОП це не лише економічні ризики, отримання прибутку, а й складний процес подання звітності до контролюючих органів. Деякі підприємці намагаються самостійно вести облік свого ФОП, інші ж спрощуються собі роботу та звертаються за допомогою до бухгалтерів. Але чи так все складно, як може здатися на перший погляд?
Одиниці виміру в первинних документах
Що таке одиниця виміру і як правильно її записати в рахунку-фактурі і накладній? Прочайте і дізнайтеся більше про специфіку одиниць виміру в статті.
Касові апарати для ФОПів з 2022 року
З початком 2022 року у багатьох фізичних осіб-підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування, зникає звільнення від застосування реєстратора розрахункових операцій (далі - РРО). Дізнайтеся більше про зміни з РРО та що Вас чекає в 2022.
Бухгалтерські новини грудня
Звичайно законодавство нашої країни постійно змінюється, але грудень традиційно стає лідером за кількістю оновлень. Пропонуємо детальніше розглянути головні новини кінця року та зміни, що відбудуться в наступному.
Бухгалтер, як обрати – 10 підказок
Щоб не помилитися у виборі того єдиного та найкращого бухгалтера, який буде вболівати за ваш бізнес не менше за власника, потрібно під час підбору кадрів звернути увагу на декілька моментів. Розвідаємо які в цій статті.
Квартальний підсумок у BitFaktura – грудень 2021
Останні місяці праці над покращенням систему BitFaktura принесли результати, якими хочемо з Вами поділиться у цьому квартальному підсумку.
Марго
Бухгалтерська довідка – вимоги
Під час здійснення господарської діяльності будь-якого підприємства наступає момент, коли для вирішення ситуації необхідна бухгалтерська довідка. Таких випадків може бути багато - виправлення помилок, проведення розрахунків тощо. Тому давайте розбиратися, які види документа існують, обов’язкові реквізити та в яких випадках використовується.
ФОП — 2021: довідник з оподаткування
Яку систему оподаткування обрати? Чим відрізняються групи спрощеної системи оподаткування та яку обрати?
Що треба знати про ПДВ підприємцю
Податок на додану вартість (ПДВ) це спеціальна форма непрямого податку, при якій на кожному етапі виробництва товару в момент його реалізації, до його вартості додається додаткова націнка аж до моменту продажу споживачеві.
Як вибрати бухгалтерську програму
Дізнайтеся як вибрати найкращу програму для бухгалтерії для Вашої компанії. Ми створити перелік і опис найпопулярніших програм – перевірте найважливіші.
7 порад для виставлення бездоганних рахунків-фактур
Дізнайтеся як правильно виставити рахунок-фактуру
Кошторис – як створити ідеальний
Як створити правильний кошторис швидко – читайте в статті
Рахунок-фактура: шаблон майбутнього
Дізнайтеся все про специфіку рахунка-фактури – вимагані реквізити, рахунки фактури з ПДВ і без, підписи на рахунках, виставлення онлайн і в паперовій формі.
Накладна онлайн – як зробити?
Як створити накладну – пояснення і шаблони – все що потрібно знати про накладну. Види накладних – паперові і онлайн.
Рахунок-проформа: визначення та приклади використання
Все що повинні знати про рахунок-проформу – вимоги, зразки, застосування.
Акти виконаних робіт – про що потрібно пам’ятати
✍️ Акти виконаних робіт - зразок / бланк. Як правильно скласти? Що робити, коли допустили помилку?
Безкоштовна програма для виставлення рахунків-фактур
На ринку ви можете знайти багато додатків та програм, які надають можливість виставляти бухгалтерські документи.
Рахунок-фактура для клієнта з ЄС за послугу
Якщо серед Ваших підрядників є також підрядники, які працюють за межами України і працюють в межах Європейського Союзу, тоді вам потрібно виставляти європейський рахунок-фактуру (ЄС).
Відсоткова знижка на рахунку-фактурі
Як додавати знижки на фактурі – все що Ви повинні знати
Що таке рахунок-фактура — визначення
30 днів безкоштовно в BitFaktura