BitFaktura в BedBooking

У BedBooking ми допомагаємо господарям малих та середніх об’єктів відпочинку та житловим об’єктам вести свій бізнес. BedBooking – це мобільний календар бронювання житлових приміщень для короткострокової оренди. Ми підтримуємо такі сфери, як: управління доступністю житла, цінова політика, Продажі OTA (Booking.com, Airbnb, Expedia, Homeaway тощо), спілкування з гостем готелю, прибирання, рахунки та рахунки-фактури, звіти та статистика.

Наша система бронювання PMS (Property Management System) доступна на платформах Google Android, Apple iOS, галереї додатків Huawei, Microsoft Store та на комп’ютерах як веб-додаток. Наразі ми підтримуємо версії 24 мовами. Ми маємо задоволених клієнтів у кожному куточку світу – просто подивіться на відгуки користувачів у Google Play або App Store. Наші клієнти – це переважно власники та менеджери квартир, готелів, пансіонатів, кімнат для гостей, приватного житла, житла в агротуризмі та кемпінгів.

Завдяки універсальності нашого рішення та винахідливості наших клієнтів наш мобільний календар бронювання також успішно використовується для прокату автомобілів, оренди спеціалізованої будівельної техніки та готелів для тварин. Мене звати Давід Лукасевич, я президент правління та менеджер з продукту.

екран монітору з календарем бронювань
СEO Bedbooking

Початки діяльності

Ідея BedBooking народилася в 2012 році в RST Software Masters. Проект був реалізований як внутрішній проект, спрямований на розбудову компетенції компанії у сфері мобільних платформ.

Через те, що наша материнська компанія мала досвід роботи в системах для індустрії туризму (NetTur), у нас з'явилася ідея на створення мобільного календаря бронювання. На відміну від великих і складних готельних систем, рішення мало бути простим, інтуїтивним, якісним та інноваційним. Тому хотіли створити мобільну реєстрації, доступну на телефоні або планшеті для невеликих та середніх об'єктів.

Найважливіше в нашій роботі – багатовимірне ціле. За продуктом стоїть ціла команда людей: менеджери з продуктів, програмісти, тестувальники, спеціалісти з підтримки та маркетингу, бухгалтерія та людські ресурси. Я хочу, щоб вони отримували задоволення від своєї щоденної роботи. Завдяки цьому ми можемо добре пізнати, зрозуміти та задовольнити потреби наших користувачів. Вирішуючи проблеми клієнтів, ми створюємо чудовий продукт, яким можемо пишатися.

Співпраця з BitFaktura

Завдяки Google Play та Apple App Store, BedBooking охопив користувачів на різних континентах. Нам був потрібен незалежний канал продажу, який був би доступний у всіх регіонах світу. BitFaktura як система для виставлення рахунків-фактур підтримувала багато мовних версій та валют, і водночас були недорогою. Спочатку BitFaktura служила нам внутрішнім інструментом для виставлення рахунків-фактур та звітності про продажі. Поряд із розвитком системи бронювання BedBooking зростали потреби наших користувачів.

Однією з бажаних функцій у нашому календарі була можливість для господаря видати документ про продаж (рахунок або рахунок -фактуру) на надане житло. Ми розглянули два рішення: написати власну програму або використати рішення, яке існує на ринку і може бути адаптоване до наших потреб. Я переглянув доступні рішення на ринку і ми зробили перші висновки. Ми не знайшли інструмент, який би нас задовольнив. Тоді наш технічний директор Петро Пенкала висунув пропозицію про інтеграцію з BitFaktura, яка стане нашим "адаптованим" модулем обслуговування фінансів для житлових об'єктів.

Ми дуже добре знали продукт, тому що ми успішно його використовували кілька років. Ми знали, що BitFaktura – це стабільний сервіс, він підтримує різні мовні версії та має багато функцій персоналізації та конфігурації (наприклад, друга ставка податку). Під час розвідки ринку я проаналізував кілька альтернативних систем виставлення рахунків. Це були рішення open source або популярні комерційні послуги, але більшість послуг орієнтована на внутрішній ринок. Що стосується комерційних послуг, пропозиція BitFaktura була дійсно конкурентоспроможною – як з точки зору функціональності, так і ціни.

14 грудня 2018 року я написав про це перший електронний лист до BitFaktura. Пан Марчін Стефаняк (Президент Правління) виявився людиною, відкритою до ідеї співпраці. У серпні 2019 року ми завершили пробний період користування системою (закриті тести у спільноті користувачів BedBooking), а через місяць послуга стала доступною для всіх наших користувачів. Менш ніж за 9 місяців ми змогли краще зрозуміти потреби один одного, уточнити умови співпраці та адаптувати продукт BitFaktura до наших індивідуальних потреб.

alt="екран монітору з календарем бронювань"

Що змінилося?

Перш за все, наш клієнт та клієнт нашого клієнта (гість готелю) отримують документ про продаж своєю рідною мовою. Рахунок-фактура або рахунок є зрозумілим і не викликає жодних сумнівів про свій вміст. Ми самі користуємось кількома закордонними послугами і знаємо, що документи про продаж не завжди зрозумілі. Дивлячись зсередини, нам вдалося автоматизувати процес продажу. Рахунки-фактури видаються автоматично, а дані завантажуються в бухгалтерське програмне забезпечення. Завдяки останнім удосконаленням та оптимізації інтеграції з BitFaktura, ми скоротили час, необхідний для оприлюднення документів про продаж з 3 днів до 3 годин. Процес виставлення рахунків повинен бути простим і якнайменше трудомістким для команди. Питання щодо зміни нормативно-правових актів, законодавства систем бухгалтерського обліку та нових тенденцій ми залишаємо спеціалістам BitFaktura. Завдяки цьому я та моя команда можемо зосередитися на задоволенні потреб наших користувачів і на розвитку системи управління бронюванням.

Чи рекомендував би BitFaktura знайомому/колезі?

Я це вже зробив. Я порекомендував цю систему клієнтам нашого веб-сайту. Чи може бути краща рекомендація?