“Ми значно зекономили час на документообіг. ”
Команда shema.team поєднуює в собі performance-агентство (PPC, web-аналітика) та продуктову компанію (розробляють продукти по автоматизації PPC). Вони фокусуються на eCommerce та проектах з великою кількістю трафіку. Серед клієнтів shema.team: dok.ua, укрпас, Isei, Treeum (finance.ua), Будинок Іграшок, Chicco, Blanche та інші. Команда shema.team знають свою справу і працюють чітко в 3-х напрямках: PPC, веб-аналітика та автоматизація PPC. Завдяки своїм напрацюванням та автоматизації процесів вони здатні в короткі терміни запустити кампанії у Google та Facebook навіть для інтернет-магазинів з мільйонами товарів, досягти гарних результатів та високої рентабельності інвестицій в рекламу.
У нас серед клієнтів є найбільший інтернет-магазин за продажем автозапчастин та автотоварів. Для навіть кількох спеціалістів запускати все вручну, підтримувати та оптимізувати – це непросто. Для таких випадків ми разом із програмістами розробляємо систему автоматизації та допомагаємо полегшити керування кампаніями.
— Ірина Кожухова, співзасновниця shema.team
Перед тим, як почали користуватися BitFaktura, команда shema.team створювала свої рахунки-фактури вручну, використовуючи Google Docs. Коли потрібно було створити рахунок для клієнта, вони копіювали шаблон, змінювали дані та надсилали файл електронним листом. Цей процес був доволі трудомістким та незручним. Звісно, що команду shema це не влаштовувало, оскільки вони завжди прагнуть до автоматизації будь-яких процесів, навіть внутрішніх. Вони почали думати над тим, як вирішити дану проблему .
Точно не хотіли інтегрувати будь-які складні системи - такі як 1С. Нам було потрібно тільки виставляти рахунки та акти виконаних робіт, щоб вирішити наше завдання.
Перед розробкою своєї системи вирішили перевірити готові рішення на ринку та натрапили на BitFaktura. Після тестування інструменту протягом 30 днів, під час безкоштовного пробного періоду, їм вдалося втричі скоротити час, який витрачали на виставлення рахунків-фактур. В результаті вирішили продовжувати користуватися BitFaktura.
Мені здається, що нам вдалося втричі скоротити час на виставленню рахунків. Знову ж таки, подобається, що є функція відправки рахунків клієнтам на пошту прямо з інтерфейсу - це все дуже зручно.
Ось функції, якими користується команда shema.team:
Ми значно зекономили час на документообіг. У компанії shema.team прийнято автоматизувати все, що тільки можна автоматизувати. У випадку з документообігом ми також запланували розробку якоїсь зручної системи з виставлення рахунків. На щастя, зустріли готове просте і зручне рішення.
Швидше почніть користуватися нею та переходьте до автоматизації решти процесів!