Обслуговування складів
Перейти до детального опису »Після активації параметрів складів можна приступати до управління станами складів - одним або багатьма та виставляти наступні документи:
- Зовнішнє приймання
- Зовнішнє видання
- Зовнішнє приймання-корекція
- Зовнішнє видання-корекція
- Внутрішнє приймання
- Внутрішні витрати
- Переміщення складів
- Замовлення товару
- Бронювання
- Акт інвентаризації
Ціни на товари можуть бути введені у будь-якій валюті (UAH, PLN, EUR, USD, GBP тощо) та автоматично перераховані в основну валюту, вказану Користувачем.
Керуючи кількома складами, ви можете вказувати різні ціни продажу для кожного складу.
Користувач вирішує, чи будуть роздруківки складських документів включати ціни закупівлі. Виставляючи рахунки-фактури, ви можете вказувати, з якого складу приймаються товари. Завдяки цьому система буде знати точний стан продуктів на кожному складі.
Для окремих користувачів, запрошених до системи, власник акаунта може обмежити доступ до вибраних складів. Користувачі зможуть завантажувати продукти для виставлення рахунків-фактур лише із призначених їм складів.
Наша система виставлення рахунків-фактур забезпечує максимальну оптимізацію ведення документації продажів.